Stejně jako Alpenverein i Intersport dbá na udržitelnost a chápe, že dlouhodobý úspěch podnikání je spojen s ochranou planety. Společnost podporuje zdravý a aktivní životní styl, ale dbá i na sociální a pracovní standardy ve výrobě. Řadí se mezi aktivní členy iniciativy BSCI (Iniciativa pro sociální odpovědnost podniků) a spolupracuje s dodavateli dbajícími na zlepšení pracovních standardů v dodavatelském řetězci. Společnost Intersport se rovněž zavázala k ochraně životního prostředí a je součástí programu iniciativy BEPI, která monitoruje různé oblasti vlivu průmyslu na přírodu s cílem snížit jeho dopady.
Intersport a Alpenverein: Společně za udržitelný sport a ochranu přírody
Celý svět čelí výzvám v oblasti udržitelnosti a ochrany životního prostředí. Spolupráce mezi Intersportem a Alpenvereinem představuje spojení sil dvou organizací, které mají na srdci ochranu přírody a budoucnost planety. Prostřednictvím spolupráce s Alpenvereinem chce společnost Intersport motivovat ke sportování v přírodě a především upozornit na to, že sport a ochrana přírody mohou jít ruku v ruce. Toto partnerství má potenciál inspirovat nejen sportovce, ale i celou společnost k udržitelnějšímu způsobu života. Není to pouze korporátní partnerství – je to vzkaz pro všechny, kteří milují přírodu a jsou připraveni ji chránit.
Intersport věří v udržitelný koncept Reduce, Recycle, Rethink. Tato filozofie zahrnuje snižování emisí CO₂ a spotřeby vody, omezení používání škodlivých materiálů ve výrobě, recyklaci plastů a celkové přehodnocení pohledu na přírodu a podnikání. Ve svém sortimentu má řadu Green Series, která obsahuje produkty vyrobené z odpovědnějších materiálů - certifikované RDS peří, merino vlny a minimálně 50 % odpovědných materiálů ve výrobcích s označením Green Series. Mezi ně se řadí se svými vybranými produkty i značka McKinley, která se exkluzivně prodává v síti Intersport. McKinley je díky nepřetržitému vývoji funkčních materiálů a inovativních technologií zárukou kvality. Od této značky v prodejnách najdete jak trekové boty a funkční oblečení, tak stany, spacáky nebo batohy.
Zákazníky jistě potěší i široká nabídka sportovního vybavení na zimní radovánky, a to pro všechny členy rodiny. V síti prodejen Intersport nově najdete i značku Ortovox, která klade velký důraz na bezpečnost a kombinaci tradičních materiálů, jako je bavlna či merino vlna, s moderními technologiemi.
Ruku v ruce s kvalitou zpracování jde i svěží moderní design plný barev. Krom uvedeného se můžete těšit i na vybavení značek CMP, Icepeak, Luhta, Jack Wolfskin, Columbia aj. Další nové značky budou integrovány dle poptávky a nových trendů na trhu.
„Ahoj, svaly zapoj!“
Společnost Intersport zahájila od listopadu novou marketingovou kampaň. Jejím ústředním prvkem je postava horala představující roční období, se kterým se můžete potkat napříč všemi komunikačními kanály. Horala doprovází i claim „Ahoj, svaly zapoj“
Nová marketingová kampaň oslovuje sportovní nadšence. V lidech má vzbudit pozitivní emoce, být jasně rozpoznatelná a motivovat lidi k pohybu. Koncept vychází z úspěšné rakouské kampaně „Servus, die Wadln“ rakouského Intersportu a český slogan „Ahoj, svaly zapoj“ je jeho modifikací. Ústřední slogan a postava horala se objevuje v různých situacích, kdy připomíná, že je čas vyrazit za sportem.
Nejlepší výběr - nejlepší značky - nejlepší služby - nejlepší rady pro zimní sporty, outdoor, fitness, běh, cyklistiku, týmové sporty a letní sporty.