Switzerland Tourism

Švýcarsko po 30letech mění vzhled své značky

Po téměř 30letech s logem "Goldblume" vstupuje Switzerland Tourism do nové éry pod novou značkou "Switzerland". Švýcarská turistická centrála představila svoji novou image na jaře v Ženevě a nyní ji uvádí na světový trh. Nový digitální a moderní svět značky (brandu) symbolizuje dlouhodobý základ švýcarského cestovního ruchu: přírodu, pohostinnost a spolehlivost. Moderní design loga kombinuje tradiční symboly s novým a svěžím vzhledem, který ztělesňuje dynamický duch Švýcarska.

Od roku 1995, kdy vznikla dnešní národní turistická centrála Switzerland Tourism, byla "Goldblume" známým symbolem švýcarské turistické reklamy. Nová značka "Switzerland" bude poprvé v historii švýcarské turistické reklamy zahrnovat nejen propagaci destinace, ale také provázet turisty od inspirace, plánování cesty a dovolené až po jejich návrat domů. 

Brand a korporátní identita je inspirována majestátními švýcarskými horami, čistými jezery a kulturní pestrostí, které Švýcarsko definují. Moderní design loga kombinuje tradiční symboly s novým a svěžím vzhledem, který ztělesňuje dynamický duch Švýcarska. Švýcarský kříž místo písmene T vyzařuje optimismus a modernost. Kříž v logu je obohacen o pět odstínů červené, symbolizující rozmanitost a nezávislost.

Martin Nydegger, ředitel Switzerland Tourism, je přesvědčen, že nová značka posílí důvěru a orientaci hostů a přinese nespočet příležitostí pro celý turistický sektor ve Švýcarsku. 

OBJEVUJTE ŠVÝCARSKO
Switzerland Tourism
Švýcarsko na jedno kliknutí

Bližší a aktuální turistické informace o Švýcarsku naleznete na webu MojeSvycarsko.com, kde si také můžete objednat tištěné mapy a brožury zdarma k zaslání poštou. Nezapomeňte sdílet vaše zážitky ze Švýcarska na Instagramu s hashtagem #MojeSvycarsko – ty nejzajímavější fotografie budou uveřejněny v nadcházejícím vydání tištěného magazínu SWISSmag. 

Staňte se členem
Alpenvereinu

Využívejte skvělé pojištění nejen do hor s řadou dalších výhod.

Z aktuálního dění