Od roku 1995, kdy vznikla dnešní národní turistická centrála Switzerland Tourism, byla "Goldblume" známým symbolem švýcarské turistické reklamy. Nová značka "Switzerland" bude poprvé v historii švýcarské turistické reklamy zahrnovat nejen propagaci destinace, ale také provázet turisty od inspirace, plánování cesty a dovolené až po jejich návrat domů.
Brand a korporátní identita je inspirována majestátními švýcarskými horami, čistými jezery a kulturní pestrostí, které Švýcarsko definují. Moderní design loga kombinuje tradiční symboly s novým a svěžím vzhledem, který ztělesňuje dynamický duch Švýcarska. Švýcarský kříž místo písmene T vyzařuje optimismus a modernost. Kříž v logu je obohacen o pět odstínů červené, symbolizující rozmanitost a nezávislost.
Martin Nydegger, ředitel Switzerland Tourism, je přesvědčen, že nová značka posílí důvěru a orientaci hostů a přinese nespočet příležitostí pro celý turistický sektor ve Švýcarsku.